GD
Soru Sahibi
6 Kasım 2021 16:45

Cinsellik ile ilgili

Hocam merhaba ben varikosal ameliyati oldum sol taraftan yaklaşık 3 ay önce ameliyat sonrası penisim kendi kendine büzülüyor ve ufacık hale geliyor kendiliğinden uyanmiyor ve cinsel istekte azaldı soylemesi ayıp testesteron düşmüş olabilir penisimin derisi ara sıra kararıyor saygılarımla

0
2 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (2)

Test yapılmadan birey söyleyemeyiz ama bunun Varikosel ameliyati ile ilgisi yok

7 Kasım 2021 19:41
GD
Soru Sahibi

Hocam tüm testler mr ve usg çekildi varikosel ameliyatı sonrası yanma ve damarlar da ağrı devam ediyor sinir blokaji işe yarar mı

10 Kasım 2021 15:56

Faydası olabilir

10 Kasım 2021 18:39
Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert
Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert Üroloji

Yazar toplam 7686 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Varikosel teşhisi Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert
Testis torsiyonu Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert
Testis torsiyonu sonrası Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert
Akdeniz atesi Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert
Dansite Değeri Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert
Üroloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Facebook Twitter Instagram Youtube