KH
Soru Sahibi
14 Şubat 2009 17:28

Boyun düzleşmesinden dolayı.Baş dönmem var.Betaserc,Nootropil,Vastarel,Musc

Boyun düzleşmesinden dolayı.Baş dönmem var.Betaserc,Nootropil,Vastarel,Muscoflex,Termoflex birde boyunluk kullanıyorum.15 gün geçti baş dönmelerim ilk günkü kadar olmasada ara sıra dönüyor.Doktor egzersiz vermedi.Baş dönmesi geçene kadar doktor fizik tedavi önermedi.Nöroloji ve beyin cerrahisi de boyun düzleşmesini geçirmeden baş dönmeleri bitmez dedi.yapmam gerekeni ve önerilerinizibekliyorum.Teşekkürederim,saygılarımla...

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Şafak Sahir Karamehmetoğlu
Prof. Dr. Şafak Sahir Karamehmetoğlu
Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon

Sayın Halil Koreyhan, Şikayetleriniz boyun fıtığına olabilir. İyi bir muayene ile tanısı konur ve gereken tedavisi yapılır. İsterseniz aşağıdaki telefonlardan randevu alabilirsiniz. Sağlık ve esenlik dileklerimle, Prof.Dr. Şafak Karamehmetoğlu Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon Anabilim Dalı 0212 287 66 15 0532 475 51 85

15 Şubat 2009 23:58
Prof. Dr. Şafak Sahir Karamehmetoğlu
Prof. Dr. Şafak Sahir Karamehmetoğlu Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon

Yazar toplam 735 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Bel Ağrısı Prof. Dr. Şafak Sahir Karamehmetoğlu
Bel bölgesinde ağrılar ve bacakta güç kaybı Prof. Dr. Şafak Sahir Karamehmetoğlu
Merhaba Prof. Dr. Şafak Sahir Karamehmetoğlu
Boyun fitigi Prof. Dr. Şafak Sahir Karamehmetoğlu
Herediter Mültipl Ekzostoz Prof. Dr. Şafak Sahir Karamehmetoğlu
Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Serap Erkeç Alkan Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Dr. Zilan Sertkaya Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Uzm. Dr. Selen Bengü Erdoğan Gür Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Dr. Cevdet Mirmahmutoğulları Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Uzm. Dr. Emre Latifoğlu Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Facebook Twitter Instagram Youtube