KC
Soru Sahibi
10 Temmuz 2019 08:48

bacakta morarmalar

merhabalar. annem 54 yaşında, 2hafta önce sol dizde şişlik ve yürümekte zorlanma sebebiyle ftr bölümüne gitti. mr sonrası dizde yırtık, ödem, kist gözlendi. kortizon iğnesi yapıldı. jel, kas gevşetici, ağrı kesici verildi ve fizik tedavi önerildi. 10 gün kadardır düzenli olarak fizik tedaviye gitti, yaklaşık iki üç gün önce uyku arası şiddetli bir kramp şikayeti oldu. şu an dizinin alt yan kısmı ve topuğun üst kısmı birer el kadar tamamen morarmış durumda ve ayakta tekrardan bir şişkinlik, ağrı mevcut. bu durum neyden ötürü olmuş olabilir? tam olarak ne yapmamız gerekiyor.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Uzm. Dr. Emre Esen
Uzm. Dr. Emre Esen
Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon

Merhaba, Öncelikle geçmiş olsun. Anneniz aspirin, kumadin veya başka bir isim altında kan sulandırıcı kullanıyor mu? Bu şişlik ve ağrının meydana gelmesine sebep olabilecek bir zorlanma, zedelenme, burkulma oldu mu? Tekrar görüşmek üzere

10 Temmuz 2019 10:23
Uzm. Dr. Emre Esen
Uzm. Dr. Emre Esen Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon

Yazar toplam 29 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Sırt agrısı Uzm. Dr. Emre Esen
Omuz agrisi Uzm. Dr. Emre Esen
Fıtık agrisi Uzm. Dr. Emre Esen
Fibromiyalji Uzm. Dr. Emre Esen
Bel ağrısı Mr rapor sonucu Uzm. Dr. Emre Esen
Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Gülnaz Emin Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Uzm. Dr. Ebru Yılmaz Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Fzt. Fatma Özcan Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Uzm. Dr. Serap Erkeç Alkan Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Dr. Zilan Sertkaya Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Facebook Twitter Instagram Youtube