ÇG
Soru Sahibi
17 Nisan 2021 17:35

Antıdebresan

Merhaba ben Gamze coban 26 yaşındayım ve aynı zamanda danışmanın muhasebe de. Ben antıdebresan kullanıyorum yaklaşık ıkı aydır. Aynı zamandada B12 kullanıyorum fakat cildim tahrış oluyor. Kan hapını yutunca. Yutmasamda olmuyo. Fakat kılo kaybedıyorum. Bu durumda ne yapmalıyım.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Merhaba Cilt tahrişi için ciddiye basvurun. Cilt ilgili sıkıntının ilaçlara bağlı olup olmadığını göz önünde bulundurmak lazım. Geçmiş olsun.

17 Eylül 2021 09:24
Doç. Dr. Feridun Bülbül
Doç. Dr. Feridun Bülbül Psikiyatri

Yazar toplam 17 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
othello sendromu Doç. Dr. Feridun Bülbül
Kumar bağımlılığı Doç. Dr. Feridun Bülbül
İyileşmek istiyorum artik Doç. Dr. Feridun Bülbül
Antıdebresan Doç. Dr. Feridun Bülbül
Redepra mı daha iyi reaxpin mi Doç. Dr. Feridun Bülbül
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Ali Yar Psikiyatri
Facebook Twitter Instagram Youtube