YZ
Soru Sahibi
17 Kasım 2021 14:50

Anti Tpo düşer mi

Merhaba doktor bey. Açma ayından itibaren maske kullanımından dolayı yüzümde kuzariklar ve sivilceler oluşmuştu. Cildiyey gittim ve bana Aknedrent adında bir ilaç verdi. Bunu yaklaşık 2 ay kullandım ve çeşitli eklem ağrılarım oluştu ayağımın uzerine basamayacak duruma geldim ve bıraktım. Yaklaşık 5 kilo aldım. Yüzümdeki sivilceler geçti izleri kizarikliklar hala da var. İlacı kestikten sonra eklem ağrılarım 2 ay sonra geçti şu an hiç ağrım yok. Bundan 1 ay önce aldığım kiloyu vereyim diye diyetisyene gitmek istedim. Dahiliyede benim kan tahlilime baktılar ve tiroid olmuşsun deyip ilaç verdi. Kan tahlilimde şöyle yazıyordu. TSH normal değerde. Anti Tpo 624. Size sormak istediğim şey ben gerçekten tiroid mi olmuşum. Yoksa bunun kullandığım ilacla bir alakası var mı?Diğer kan degerlerim normal değerde. Bir de crp değerim 6.23 İlaca başladığımda doktor hanım 1 yıl içinde ilacın etkisinin geçeceğini söylemişti. Çok kafama takıyorum bu konuyu. Tekrar doktora gitmeme gerek var mı?Diyetisyene gerek kalmadan stresten 5 kiloyu da vermişim zaten.

0
3 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (3)
Doç. Dr. Nuri Haksever
Doç. Dr. Nuri Haksever
Dahiliye - İç Hastalıkları , Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları

Sizin vücudunuzda inflamasyon varm sebebi de toksik madde. Kızarıklık buna bağlı. Antikor sebebi de bu. Kullandığınız ilaç bunları düzeltmiyor. Aksine artıyor. Toksinleri atmanız gerekecek. İşiniz uzun

18 Kasım 2021 20:39
YZ
Soru Sahibi

Bu konuda bana bir öneriniz var mı? Toksinleri atarsam normal halime dönebilecek miyim? Bunun için doktora gitmem gerekir mi? Teşekkür ederim

19 Kasım 2021 00:03
Doç. Dr. Nuri Haksever
Doç. Dr. Nuri Haksever
Dahiliye - İç Hastalıkları , Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları

Gerekenler yapılınca durum normale döner. Kitaplarımi okuyun

19 Kasım 2021 00:56
YZ
Soru Sahibi

Bazı doktorlar anti Tpo nün artık dusmeyecegini soylediler. Kitaplarinizda yazanları uygularsam bu da normale döner mi hocam? Benim bir şikayetim yok tesadüfen öğrendim anti Tpo yüksekliğini.

1 Aralık 2021 15:59
Doç. Dr. Nuri Haksever
Doç. Dr. Nuri Haksever
Dahiliye - İç Hastalıkları , Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları

Anti TPO da düşer

1 Aralık 2021 18:19
Doç. Dr. Nuri Haksever
Doç. Dr. Nuri Haksever Dahiliye - İç Hastalıkları , Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları

Yazar toplam 3279 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Tiroid Doç. Dr. Nuri Haksever
Düşük şeker Doç. Dr. Nuri Haksever
Tsh ve insülin direnci yüksekliği Doç. Dr. Nuri Haksever
KAN TAHLİLİ DEĞERLERİ Doç. Dr. Nuri Haksever
Sol kaburga altı ağrı Doç. Dr. Nuri Haksever
Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. B. Ogün Hatiboğlu Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları
Prof. Dr. Mehmet Fatih Kılıçlı Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları
Prof. Dr. Abdulkadir Ömer Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları
Prof. Dr. Süleyman İpekçi Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları
Prof. Dr. Mustafa Altay Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları
x
Facebook Twitter Instagram Youtube