ÖÖ
Soru Sahibi
27 Şubat 2010 21:28

3 ay önce doğum yaptım , doğumdan sonra el titremesi , ateş basması , kalp

3 ay önce doğum yaptım , doğumdan sonra el titremesi , ateş basması , kalp çarpıntısı gibi fiziksel belirtilerinyanısıra,yoğun mutsuzluk ve ümitsizlik yaşadım , 6 hafta önce lustral 50 mg başladım , bebek emzirdiğimden bu kadar mg almam gerektiğini bildirdi psikiyatristim , ben yinede ilaç içtikten sonra 4 saat sonra sütü sağıp atıyorum .sonra emziriyorum.fiziksel ataklar bitti ancak halen daha tam eski halime dönemedim ,ilaç tedaviye yeterli etkiyi göstermeye devam edermi ,emzirmem sakıncalımı ? birde şunu sorayım biraz halsiz ve algılamamı güçleştiriyor gibi geliyor bu ilaç benim , böyle bir şey varmı yoksa buda mı psikolojiktir?son olarak eski halime eninde sonunda dönerim dimi , hep böyle kalmam umarım !!

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

bazen 50 mg lik doz yeterli antidepresan etkiyi saglayamayabiliyor, ilaç halsizlik ve algılama gucluğu yapmaz boyle bir durum varsa ya fizyolojiktir-gercek bir yorgunluk sebebiniz var - ya da depresyonunuz tam iyilesmemiz oldugu icin daha psikosomatik sikıntılar cekmeye devam ediyor olabilirisniz, bebek kendine gerekn besini almıs zaten, gerekirse sutu yavas yavas kesip mamalara gecmek suretiyle size de daha etkin bir antidepresan tedavi uygulanabilir, bu kadar bilgi ile daha fazla yorum yapmam uygun olmaz, gecmis olsun

1 Mart 2010 13:39
Prof. Dr. Özgür Öztürk
Prof. Dr. Özgür Öztürk Psikiyatri

Yazar toplam 2161 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
3 cıpram Prof. Dr. Özgür Öztürk
günde 1 yada 2 kere masturbasyon Prof. Dr. Özgür Öztürk
prozac zyprexa anafranil nedir? Prof. Dr. Özgür Öztürk
bana nolmuşşş Prof. Dr. Özgür Öztürk
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Facebook Twitter Instagram Youtube