KS
Soru Sahibi
19 Mart 2009 21:41

14 yaşındaki kızım okb ve depresyon durumundan dolayı 2 yıldır rexapin ve a

14 yaşındaki kızım okb ve depresyon durumundan dolayı 2 yıldır rexapin ve anafranil 75 mg kullanmaktadır durumunda belirgin düzelme sağlandı ancak kısa süre önce sinirlilik durumu arttı ve şüphe durumu oluşması ile doktora gittik bu kullandığı ilaçların yanı sıra dekapin 500 verdi ve 3 er günlük artışlarla dozu 2 ye çıkarmamı istedi çocuk uykudan başını kaldıramıyor okuduğunu anlamıyor liseye gidiyor ne yapmalıyım acaba lütfen yardım edin

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Doç. Dr. Neslim Güvendeğer Doksat
Doç. Dr. Neslim Güvendeğer Doksat
Çocuk ve Ergen Psikiyatristi

depakin bazı durumlarda uykululuk halini arttırabilir veya zihinsel açıdan küntleşmeye yol açabilir. Bu yan etkileri sizi takip etmekte olan hekiminizle tekrar konuşmanızda fayda olacağını düşünüyorum. Saygılarımla Dr. Neslim G. Doksat

21 Mart 2009 12:58
Doç. Dr. Neslim Güvendeğer Doksat
Doç. Dr. Neslim Güvendeğer Doksat Çocuk ve Ergen Psikiyatristi

Yazar toplam 1205 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
DIKKAT BOZUKLUGU Doç. Dr. Neslim Güvendeğer Doksat
28 AYLIK OĞLUMUN DURUMU Doç. Dr. Neslim Güvendeğer Doksat
Mastürbasyon Doç. Dr. Neslim Güvendeğer Doksat
Disgrafi sorunu Doç. Dr. Neslim Güvendeğer Doksat
KAYGI BOZUKLUĞU Doç. Dr. Neslim Güvendeğer Doksat
Çocuk ve Ergen Psikiyatristi İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Ceren Söğüt Direk Çocuk ve Ergen Psikiyatristi
Doç. Dr. Özhan Yalçın Çocuk ve Ergen Psikiyatristi
Uzm. Dr. Nergiz Türkegün Çocuk ve Ergen Psikiyatristi
Uzm. Dr. Miray Çetinkaya Çocuk ve Ergen Psikiyatristi
Uzm. Dr. Aybüke Tuğçe Mustan Çocuk ve Ergen Psikiyatristi
Etiketler
Erken çocuk psikozlarını tanıma
Facebook Twitter Instagram Youtube