KB
Soru Sahibi
2 Ağustos 2010 22:12

1 yıldır paxil 20 mg ve meresa forte 200 mg kullanıyorum( meresayı son 3 ay

1 yıldır paxil 20 mg ve meresa forte 200 mg kullanıyorum( meresayı son 3 aydır 50 mg da kullanıyorum) İlaçlardan meresayı bırakma vaktinin gelip gelmediğini merak ediyorum ve boynumu sağa sola ve arkaya doğru çevirirken uzun zamandır ağrı yaşıyorum.Bunun nedeni nedir acaba? St.John's Wort veye Rhodiola gibi güçlü antidepresan bitkilerini geçmek daha akıllıca değil mi yan etkilerinin çok çok az olması açısından. Çok teşekkür ederim, değerli tavsiyeniz için.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Meresa adlı ilaç kas sisteminizde yan etki göstermiş olabilir. Bu konuları sizi takip eden doktorunuzla görüşmeniz daha yararlı olur. Bitkisel ilaçlara geçmenizin bilisel olarak açıklayamam, kullandığınız ilaçların tedavi edici etkilerini de, yan etkilerini de biliyorz, ancak bahsettiğiniz bitkisel ilaçlar bilimsel olarak yeterince incelenmemiştir.

11 Ağustos 2010 17:20
Doç. Dr. Cengiz Erden
Doç. Dr. Cengiz Erden Psikiyatri

Yazar toplam 134 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
panik atak Doç. Dr. Cengiz Erden
ilaç bırakma Doç. Dr. Cengiz Erden
Saçlarım Doç. Dr. Cengiz Erden
!!! Doç. Dr. Cengiz Erden
obsesyon Doç. Dr. Cengiz Erden
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Emel Özen Psikiyatri
Etiketler
Boyun çevirememe , Paxil 20 mg , Meresa forte 200 mg , Boyun acıması
Facebook Twitter Instagram Youtube