YD
Soru Sahibi
16 Ağustos 2020 13:06

Yumurtalık tembelliği

Hocam merhaba. Adetimin gecikmesiyle , sol kasık tarafında şişlik olmasıyla doktora gittim ve yumurtalık tembelliği olduğumu öğrendim. Doktorum tarlusal kullanmamı adetin 5. Günü Diane kullanmaya başlamamı istedi. Ama tarlusal kullanırken 3. Gün leke gelmeye başladı ilacı bırakmam mı gerekiyor tam adet olmadım.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Op. Dr. Songül Kaloğlu
Op. Dr. Songül Kaloğlu
Kadın Hastalıkları ve Doğum

Diane ilacina baslayin onu birakip

16 Ağustos 2020 13:34
Op. Dr. Songül Kaloğlu
Op. Dr. Songül Kaloğlu Kadın Hastalıkları ve Doğum

Yazar toplam 69 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Sürtünerek ilişki Op. Dr. Songül Kaloğlu
bilgi almak istiyorum Op. Dr. Songül Kaloğlu
Gebelik ihtimali Op. Dr. Songül Kaloğlu
Yumurtalık tembelliği Op. Dr. Songül Kaloğlu
Kanda betahcg Op. Dr. Songül Kaloğlu
Kadın Hastalıkları ve Doğum İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Tuba Tombul Kotancı Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Süheyl KONAVARD Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Ümran Özcan Kadın Hastalıkları ve Doğum
Doç. Dr. Eser Çolak Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Günel Barut Kadın Hastalıkları ve Doğum
Facebook Twitter Instagram Youtube