ÖH
Soru Sahibi
7 Temmuz 2022 23:05

Yüksek nabız

Doktor bey öncelikle hayırlı günler dilerim. 16 haziran tarihinde babam patlamış apandisit ameliyatı geçirdi sonrasında iç kanama oldu ve tekrar ameliyata alındı yani 1 günde 2 kere narkoz almış oldu. Ameliyattan önce nabzı 60 80 arasıydı şimdi 80 100 arası olmaya başladı. Uyurken özellikle karnında sanki nabız atıyormuş gibi bir titreme oluyor aynısı boynunda da oluyor bunun sebebi nedir acaba? Kendisi herhangi bir çarpıntı hissi ve göğüs ağrısı nefes darlığı hissetmiyor. Dikişlerinde hala akıntı söz konusu ve bu enfeksiyon olduğu için acaba enfeksiyon sebebiyle mi nabzı yüksek seyrediyor? 2 sene önce kalp sintigrafisi çekildi hiçbir pürüz çıkmadı. Kendisi aynı zamanda şeker ve kolesterol hastası. Biraz başınızı ağrıttım kusura bakmayın lütfen ama yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim hayırlı bayramlar dilerim. 🙏🏻

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Vücutta infeksiyon veya her türlü aksi süreç nabzı yükseltebilir. En öncelikli açıklama bu. Ama sıvı eksikliği, ritim bozukluğu gibi daha onlarca olasılık da var, bunlar arasında ayrım için detaylara vakıf olmak gerekli. Geçmiş olsun.

10 Temmuz 2022 15:48
Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan Kardiyoloji

Yazar toplam 5538 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Mitral kapak darlığı Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Çarpıntı Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Endişe Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
BT ANJIO Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Extrasistol. Ablasyon Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Kardiyoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Ömer Doğan Kardiyoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube