BJ
Soru Sahibi
23 Ağustos 2019 23:26

Vegaferon Demir ilacı

Merhaba 4 aylık bebeğime sağlık ocağında vegaferon isimli Demir ilacını verdiler. Bugün 3 damla verdik akşam aşırı terleme oldu ateşi 34 e kadar düştü ne yapmalıyız

0
2 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (2)
Uzm. Dr. Nihal Yıldız
Uzm. Dr. Nihal Yıldız
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları

34 ateş normal depil dereceden emin olun Kalibrasyon yanlış olabilir 36 altında ateş ise acilen en yakın sağlık kuruluşuna başvuralım Çok geçmiş olsun

23 Ağustos 2019 23:42
BJ
Soru Sahibi

Hocam aşırı terleme ve kusma yapar mı bu ilaç çok teşekkür ederim

24 Ağustos 2019 08:12
Uzm. Dr. Nihal Yıldız
Uzm. Dr. Nihal Yıldız
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları

Daha sık görülen yan etki kabızlık Ama belki tesadüf olarak başka bir hastalığı olabilir Ya da tesadüf bu semptomlar da eş zamanlı olabilir Ama elbette her ilaç herkeste farklı etki gösterebilir Çok geçmiş olsun

24 Ağustos 2019 08:32
Uzm. Dr. Nihal Yıldız
Uzm. Dr. Nihal Yıldız Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları

Yazar toplam 10 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Vegaferon Demir ilacı Uzm. Dr. Nihal Yıldız
Vegaferon damla Uzm. Dr. Nihal Yıldız
??????????? Uzm. Dr. Nihal Yıldız
Karın ağrısı Uzm. Dr. Nihal Yıldız
Yenidoğan bebeğimin tüyleri Uzm. Dr. Nihal Yıldız
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Pınar Güneş Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Uzm. Dr. Sevilay Arhan Taş Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Uzm. Dr. Tuğçe Mercan Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Uzm. Dr. Şafak Pelek Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Uzm. Dr. Fikret Mungan Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Facebook Twitter Instagram Youtube