YK
Soru Sahibi
28 Haziran 2014 04:55

traksiyon cihazları

merhaba hocam saygılar,hocam ben androextender traksiyon cihazını edinmek istiyorum,4 cm lik bir uzama oluyormuş ,bu cihazın zararları ne olabilir ? düzgün ve uzun süreli bir kullanımda peniste herhangi bir problem olur mu ? peniste his kaybına veya sertleşme sorununa yol açabilir mi ? eğer bu tür sorunlara yol açabiliyorsa bunun ihtimali kaçtır ?

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Güven Aslan
Prof. Dr. Güven Aslan
Üroloji , Üroonkoloji

bu konuda kesin fikir veremiyorum. ürün satış departmanı ile görüşün. esneme sonrası sertleşme sorunu ve gevşeklik olabilir.

15 Temmuz 2014 13:45
Prof. Dr. Güven Aslan
Prof. Dr. Güven Aslan Üroloji , Üroonkoloji

Yazar toplam 3784 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
İdrar kaçırma Prof. Dr. Güven Aslan
Varikosel hk Prof. Dr. Güven Aslan
Mesane kanseri patoloji Prof. Dr. Güven Aslan
Arteryel yetmezlik Prof. Dr. Güven Aslan
Ecoli bakterisi Prof. Dr. Güven Aslan
Üroonkoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Prof. Dr. Cem Güler Üroonkoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube