Sınav fobisi
AY
Ahm*** Y***
23 Haziran 2021
Hocam merhaba ben 30 yaşındayim. Bu yaşıma kadar girdiğim bütün sınavlarda sınav anı yaşadığım kaygı ve endişeden dolayı kaybediyorum bu sebeble 2 yıl önce gata Hastanesi'nde doktor tavsiyesiyle secita 10 mg ilaca başladım ilk başlarda iyi geldi bana ama sınava 1 hafta kala tekrar ataklarim başladı doktor dideral önerdi ama tansiyon düşürür deyince kullanmadım sınavım yine kötü geçti hocam ne yapmalıyım bu sınav fobisini nasıl yenebilirim lütfen yardımcı olun tşk ederim