ÇN
Soru Sahibi
15 Ağustos 2022 19:03

Selectra

Hocam merhaba, 24 yaşındayım kpss ye hazırlanıyorum. Fakat stres ve kaygı seviyem çok yüksek.Sınav anında hiçbir şey yapamıyorum. Bundan dolayı hekime başvurdum ve bana sınav gününe kadar (18 eylül) selectra 25 mg kullanmamı söyledi. 3 gündür kullanıyorum ama bugün ellerimde fazlaca titreme oluştu. İlacı bırakmalı mıyım yoksa bu normal midir? Şimdiden teşekkür ederim

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Merhabalar. İlacın etkisinin başlaması için henüz erken, ama başlangıçta bazen yan etkiler olabiliyor. Sizi çok etkilemiyorsa ilaca devam etmenizi öneririm. Gerekirse doz daha da arttırılabilir bir süre sonra. İyi günler dilerim.

16 Ağustos 2022 16:04
Uzm. Dr. Gamze Erdoğan Canca
Uzm. Dr. Gamze Erdoğan Canca Psikiyatri

Yazar toplam 11 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Paranoid şizofreni olabilir mi? Uzm. Dr. Gamze Erdoğan Canca
Bipolar ilaç raporu Uzm. Dr. Gamze Erdoğan Canca
Psikiyatri tanıları hakknda Uzm. Dr. Gamze Erdoğan Canca
? Uzm. Dr. Gamze Erdoğan Canca
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Ali Yar Psikiyatri
Facebook Twitter Instagram Youtube