AG
Soru Sahibi
25 Nisan 2022 17:29

Roacutane SİVİLCE TEDAVİSİ SONRASI KARİNDA GAZ ŞİŞKİNLİK AĞRI

Merhaba hocam ben 7 aydır roacutane tedavisi görüyordum. 5.Ay bittikten sonra benim karnında şişkinlik gaz ağrısı yapmaya başladı. Çok ilaç kullandım. Çiğneme tableti+ Reflü şurubu+ duphalac şurup. Fayda etmedi. 3 ay sabrettim. Bugün tekrar doktora gittim kan tahlili yaptırdım. Kanser tahlili yaptı bana bişey söylemedi. Benimde psikolojim bozuldu. Kalın yazıyla yazan Kan değerlerim su şekilde. Ca: <0,5 uq Neut% 47.3 Lymph% 43.2 Baso%1.1 Lymph#4.19 Baso:.11 Ca kanser değeri mi oluyor. Normalde 0 ile 2,500 arasi internette benim 0.5 yüksek çıkmış ne yapmalıyım diger değerlerim normal şimdiden teşekkür ederim

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Doç. Dr. Mustafa Kaplan
Doç. Dr. Mustafa Kaplan
Dahiliye - İç Hastalıkları , Gastroenteroloji

cea değeri normal çıkmış . sıkıntı yok

27 Nisan 2022 09:45
Doç. Dr. Mustafa Kaplan
Doç. Dr. Mustafa Kaplan Dahiliye - İç Hastalıkları , Gastroenteroloji

Yazar toplam 231 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
HUZURSUZ BAĞIRSAK SENDROMU Doç. Dr. Mustafa Kaplan
4 aydır sabahları olan bulantı kusma Doç. Dr. Mustafa Kaplan
Hepatit B Doç. Dr. Mustafa Kaplan
Antrumda beyaz plak Doç. Dr. Mustafa Kaplan
serolojik testler Doç. Dr. Mustafa Kaplan
Gastroenteroloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Alp Atasoy Gastroenteroloji
Prof. Dr. Mustafa Güçlü Gastroenteroloji
Uzm. Dr. Mahmut Öztürk Gastroenteroloji
Prof. Dr. Barış Yılmaz Gastroenteroloji
Doç. Dr. Osman Özdoğan Gastroenteroloji
Facebook Twitter Instagram Youtube