cm
Soru Sahibi
5 Kasım 2022 23:14

Ritim problemi

Merhabalar 3 ay önce ritm bozuklugu teşhisi kondu beloc 25 mg verildi fakat 3 ayda bi olan carpinti şimdi haftada 3 4 oluyo bende yarisini içiyorum zaten 10 gündür bi içip bi içmiyorum gene aynı carpintilar devam dr a gittim bırak 1 hafta dedi aniden bırakmak dogrumu

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Belokun 25mg gibi çok düşük dozunun hem de yarısıyla ve hem de bir içip bir içmemekle hiçbir netice alınamaz. Bırakmak bir tarafa, dozu artırmanız lazım. Ama ne kadar artırmalısınız, ne kadar süre vs gibi bilgiler sizi bilip tanımadan buradan söyleyebileceğim şeyler değil. Selamlar.

7 Kasım 2022 20:25
Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan Kardiyoloji

Yazar toplam 5559 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Ritim problemi Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Sırt ağrısı kalple ilgili mi Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Eko Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Kalp Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Çarpıntı Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Kardiyoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Prof. Dr. Murat Sezer
Prof. Dr. Murat Sezer Kardiyoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube