av
Soru Sahibi
23 Ekim 2021 17:02

Retansiyon durumunda ne yapılmalıdır?

Sayın hocam merhabalar bana psikiyatrist cymbalta 30 mg verdi.iki gündür kullanıyorum ve dün ilk kez aldıktan 2 saat sonra yan etki olarak idrar retansiyonu başladı.idrarı yaparken zorlanıyorum ,idrari yapmaya cok gec basliyorum, tamamini cikaramiyorum(toplamda mesanemin yarısını boşaltıyorumdur) ve idrar debisi cok ciddi anlamda düstü.psikiyatrist biraz daha bekleyelim dedi.ben de bir şans vermek istiyorum bu ilaca hocam çünkü başka yan etki yapmadı.yarın için de bir şans vermeyi düşünüyorum hocam.yarın cymbalta ilacını bir kez daha alsam ve eğer retansiyon geçmezse toplam 3 günde (cuma cumartesi pazar) böbreklerime zarar gelir mi böyle bir durumda hocam?Böbreklere retansiyon 3 günde zarar vermezse yarın da denemek istiyorum.Saygılar hocam teşekkür ediyorum.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Bunun retansiyon olup olmadığından emin olmadan bir öneride bulunamam, eğer gerçekten retansiyonsa sonda takılır zaten

29 Ekim 2021 10:51
Op. Dr. Alper Dırık
Op. Dr. Alper Dırık Üroloji

Yazar toplam 407 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Acil yardım Op. Dr. Alper Dırık
p shot tedavisi Op. Dr. Alper Dırık
Varikosel ameliyati Op. Dr. Alper Dırık
Üroloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Facebook Twitter Instagram Youtube