Doktorsitesi.com

PCOS-KİST

Eli*** Ö***

23 Haziran 2026
hocam merhabalar 32 yasındayım. 3 yıllık evlıyım. bu zamana kadar cocuk dusunmuyorduk. 3 aydır regl olmuyorum. yaklasık 2 aydır cocuk dusunuyoruz. kilom fazla. pcosum sag overımda 6 cm kist var. dogum kontrol hapı kullanmadan regl olma durumum var mıdır? bu surecte kılo vermeye basladım.
1 cevap
23 görüntülenme

Cevaplar (1)

Op. Dr. Tuğba Kolomuç Gayretli
Op. Dr. Tuğba Kolomuç Gayretli
Kadın Hastalıkları ve Doğum
KİLO VERMEK YAPACAĞINIZ EN UYGUN ADIM OLUR. YUMURTALAM ORANLARINIZI VE YUMURTA KALİTENİZİ ARTTIRACAKTIR KİLO KAYBI. DOĞUM KONTROL HAPI YERİNE MİKRONİZE PROGESTERON İÇEREN ADET SÖKTÜRÜCLER KULLANBİLİRİSNİZ ADET GECİKMESİ YAŞADIĞINIZDA. BÖYLECE HERHANGİ BİR GEBELİK DURUMU OLUŞURSA DA RİSK ALMAMIŞ OLURSUNUZ. HEKİM KONTROLÜNDE OLUN MUTLAKA. SEVGİLER...
23 Haziran 2026