çS
Soru Sahibi
17 Haziran 2020 00:35

Parkinson beyin pili

Hocam merhabalar, Anneme 5 yıl önce parkinson sebebiyle beyin pili takıldı. Ancak şu an durumu hiç iyi değil ve şizofreniye benzer belirtiler gösteriyor.( olmayan kişileri görme, onlarla konuşma gibi) Benim bildiğim dopamin eksikliğinden kaynaklı parkinson hastalığı oluşuyor, dopamin fazlalığından da şizofreni hastalığı meydana geliyor. Acaba kullanılan ilaçların yan etkisi mi? Ya da beyin pilinin yanında kullandığı ilaçlar mi gazla geliyor? Bu konuda sizden destek almak ve tedavi sürecine sizinle devam etmek istiyorum. Randevu için öncelikli desteğinizi rica ediyorum. Saygılarımla, Seda İnce 5079816343

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Doç. Dr. Ali Zırh
Doç. Dr. Ali Zırh
Beyin ve Sinir Cerrahisi

Merhabalar. Öncelikle geçmiş olsun. Annenizin yakınmaları ilaç yan etkisi olarak da karşınıza geliyor olabilir. Annenizi görüp değerlendirebilirsem sizlere yardımcı olmaya çalışabilirim. Ekibimiizdeki arkadaşlarımız sizinle iletişime geçeceklerdir. Şifa dileklerimle.

23 Haziran 2020 21:35
Doç. Dr. Ali Zırh
Doç. Dr. Ali Zırh Beyin ve Sinir Cerrahisi

Yazar toplam 591 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Mr raporum lütfen yorumlayin Doç. Dr. Ali Zırh
Parkinson Hastalığı Doç. Dr. Ali Zırh
Svo teşhisiiii Doç. Dr. Ali Zırh
Burak sgcrrrr Doç. Dr. Ali Zırh
Beyin ve Sinir Cerrahisi İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Ahmet Sancar Topal
Op. Dr. Ahmet Sancar Topal Beyin ve Sinir Cerrahisi
Uzm. Dr. Selim Şeker
Uzm. Dr. Selim Şeker Beyin ve Sinir Cerrahisi
Doç. Dr. Salim Katar
Doç. Dr. Salim Katar Beyin ve Sinir Cerrahisi
Op. Dr. Rıfat Saygın ALTINAĞ
Op. Dr. Rıfat Saygın ALTINAĞ Beyin ve Sinir Cerrahisi
Op. Dr. Mehmet Bolat
Op. Dr. Mehmet Bolat Beyin ve Sinir Cerrahisi
Facebook Twitter Instagram Youtube