ed
Soru Sahibi
1 Ağustos 2014 00:05

nolur acil cevap verin

Mrb hocam ben 20 yaşındayım bundan 1.5 ay önce erkek arkadaşımla birlikte olduk boşalacağı zman gbeğime boşaldı.vajinama hiçbir şekilde değmedi.ertesi gün tedbir amaçlı ella tablet kullandık aynı hafta içinde tekrar birlikte olduk fakat bu sefer prezrvtif kullandık.boşalacağı zman kndini geri çekti yani içimde değilken boşaldı prezrvtife.biz yine tedbir amaçlı o gün içnde ella tablet kullandık.korktuğumuz için 2 kez test yaptık ama negatif çıktı.o ay içinde adet günümde kanamam oldu fakat kahverengi ve çok azdı.bunun üzerine doktora gittik ultrasonla baktı yumurtalıklarımın açık olduğunı syledi.kist filan olmadığını temiz olduğunu söyledi ve hormon testi istedi bu testler sonucunda tsh hormonum azcık yüksek çıktı.ve adet düzenleyici ilaç verdi.1 haftadır bu ilacı kullanıyorum kullanmaya başladıktan sonra alt karın bölgemde ve kasıklarımda ağrı olmaya başladı.acaba hamilemiyim yoksa ilaçların yan etkisi mi.lütfen cevap verin korkuyorummmm..

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Op. Dr. Esra Demir Yüzer
Op. Dr. Esra Demir Yüzer
Kadın Hastalıkları ve Doğum

Merhaba.kesin tanı için BHCG kanda gebelik testi yaptırın.karın ağrısı ilaçtan olabilir.geçmiş olsun.ertesi gün hapını bu şekilde rahatça kullanmayın dış gebelik riski vardır.geçmiş olsun.

1 Ağustos 2014 00:27
Op. Dr. Esra Demir Yüzer
Op. Dr. Esra Demir Yüzer Kadın Hastalıkları ve Doğum

Yazar toplam 499 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Kadın Hastalıkları ve Doğum İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Özgür Ağlamış Kadın Hastalıkları ve Doğum
Uzm. Dr. özgecan Yılmaz Yazar Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Mustafa Serdar Yaşartekin Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Bülent Kahraman Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Jan Doğan Kadın Hastalıkları ve Doğum
Facebook Twitter Instagram Youtube