SZ
Soru Sahibi
12 Ağustos 2017 00:00

neo penotran

doktor hanım Ben 27 yaşındayım. evliyim. bu ay adetimden beş gün sonra leke geldi bu hemen hemen her ay olan bi durum (özelliklede kendimi yoracak işler yaptıgım zamanlarda) oldugu için cok onemsemedim. o gun eşimle ilişki sırasında baya bir kanamam oldu. sonraki iki gunde lekelenmeden biraz fazla ara ara kan geldi. doktora gittim smear yaptı galiba birde guatr için kan tahlili yaptı gebelik komplikasyonu için baktıgını bir sorun olmadıgını soyledi ayrıca cok iltihaplanmamın oldugunuda soyledi bana neo penotran forte l verdi bi kac gun sonra kullanmaya basladım suan 4tane kullandım. İki gundur tuvalete gitriğimde lekelenmeler oldu.bugünde baya adet olur gibi kanamam ve kasıklarımda agrı var. Daha adetime iki hafta faln var oysaki. Bu ilaç kanama yaparmı yada adetimi öne çekmiş olabilirmi? Doktorum birde hormon testi yaptırmamı soylemişti bu durumda yaptırmalımıyım bilemedim? cevabınız için şimdiden teşekkürler...

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Op. Dr. Emine Kanmaz Süthan
Op. Dr. Emine Kanmaz Süthan
Kadın Hastalıkları ve Doğum

Kullandiginiz ilac bu etkileri yapmaz Bence hormon testlerinizi yaptirip tekrar doktorunuza gidin

5 Ekim 2017 10:22
Op. Dr. Emine Kanmaz Süthan
Op. Dr. Emine Kanmaz Süthan Kadın Hastalıkları ve Doğum

Yazar toplam 237 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Hamile kalmış olabilir miyim? Op. Dr. Emine Kanmaz Süthan
Adet düzensizliği Op. Dr. Emine Kanmaz Süthan
neo penotran Op. Dr. Emine Kanmaz Süthan
hormon testi Op. Dr. Emine Kanmaz Süthan
dogum kontrol Op. Dr. Emine Kanmaz Süthan
Kadın Hastalıkları ve Doğum İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Tuba Tombul Kotancı Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Süheyl KONAVARD Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Ümran Özcan Kadın Hastalıkları ve Doğum
Doç. Dr. Eser Çolak Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Günel Barut Kadın Hastalıkları ve Doğum
Facebook Twitter Instagram Youtube