çm
Soru Sahibi
7 Temmuz 2014 19:39

neo penatran l forte kullanımı

merheba.ben neo penatron forte l kullanıyordum son adet döneminden 37 gün geçti.hala adet görmüyorum.ilaç kullanımından dolayı adet gecikmesi yaşıyor olabilir miyim.hamilelik testi yaptım sonuç negatifti.ama kan testiyle hamilelik kontrolü yaptırmadım

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Atilla Köksal
Prof. Dr. Atilla Köksal
Kadın Hastalıkları ve Doğum , Jinekolojik Onkoloji Cerrahisi

Meryem hanım,ilaçla ilgili adet gecikmesi olmaz.Öncelikle kanda gebelik testi yaptırın.Durumunuza göre kadın doğum uzmanına muayene olun.Saygılar sunarım.

7 Temmuz 2014 23:28
Prof. Dr. Atilla Köksal
Prof. Dr. Atilla Köksal Kadın Hastalıkları ve Doğum , Jinekolojik Onkoloji Cerrahisi

Yazar toplam 1676 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Fizyolojik akıntı Prof. Dr. Atilla Köksal
vajina darlığı Prof. Dr. Atilla Köksal
Transfer süreci Prof. Dr. Atilla Köksal
İç dudak sarkmasi Prof. Dr. Atilla Köksal
Gebelik şüphesi Prof. Dr. Atilla Köksal
Jinekolojik Onkoloji Cerrahisi İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Mustafa Bağcı Jinekolojik Onkoloji Cerrahisi
Doç. Dr. Hanifi Şahin Jinekolojik Onkoloji Cerrahisi
Op. Dr. Mürüde Çakartaş Dağdelen Jinekolojik Onkoloji Cerrahisi
Op. Dr. Derya Solmaz Jinekolojik Onkoloji Cerrahisi
Doç. Dr. İlker Kahramanoğlu Jinekolojik Onkoloji Cerrahisi
Facebook Twitter Instagram Youtube