DH
Soru Sahibi
9 Şubat 2007 00:00

mrb benim kızım 4,5 yaşında epilepsi hastası lüminaletten ilacı kullanıyor

mrb benim kızım 4,5 yaşında epilepsi hastası lüminaletten ilacı kullanıyor unutkanlığı var bunun nedeni hastalığı veya ilaç olabilirmi tşk kolay gelsin

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Ayşe Serdaroğlu
Prof. Dr. Ayşe Serdaroğlu
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları , Çocuk Nörolojisi

Geçmiş olsun. Unutkanlığın birçok nedeni olabilir. Hem hastalığı hem de kullandığı ilaçtan olabilir. Eğer altta yatan bir beyin disfonksiyonu yoksa ilaç kesildiğinde unutkanlık düzelir.

10 Şubat 2007 00:00
Prof. Dr. Ayşe Serdaroğlu
Prof. Dr. Ayşe Serdaroğlu Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları , Çocuk Nörolojisi

Yazar toplam 2851 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
8 aylik oglum yardim edin hocam Prof. Dr. Ayşe Serdaroğlu
Kafa arkası bezeler Prof. Dr. Ayşe Serdaroğlu
Kuzum 16 Yaşında kasılarak bayildi Prof. Dr. Ayşe Serdaroğlu
Yardım almak istiyorum Prof. Dr. Ayşe Serdaroğlu
Lateral ventriküller ve 3. Ventrikül Prof. Dr. Ayşe Serdaroğlu
Çocuk Nörolojisi İle İlgili Diğer Uzmanlar
Prof. Dr. Nihal Olgaç Dündar Çocuk Nörolojisi
Uzm. Dr. Mecit Acar Çocuk Nörolojisi
Doç. Dr. Betül Kılıç Çocuk Nörolojisi
Uzm. Dr. Afşin Dejakam Çocuk Nörolojisi
Doç. Dr. Gülen Gül Mert Çocuk Nörolojisi
Facebook Twitter Instagram Youtube