KA
Soru Sahibi
20 Ocak 2010 13:17

Merhaba Hocam; Sosyal Fobi hastasıyım. Uzun süre Seroquel, Efexor ve Xana

Merhaba Hocam; Sosyal Fobi hastasıyım. Uzun süre Seroquel, Efexor ve Xanax vb. ilaçlardan yüksek dozlarda kullandım. Hızlı bir şekilde kilo aldığım gözlenince doktorum ilaçları bıraktırdı. Şuan pko sendromu tedavisi için doğum k. hapı ve glifor kullanmaktayım. Yakın tarihte kilo verememe, aşırı halsizlik, saç dökülmesi, bölgesel tüylenme, çok su tüketme, sıcak basması gibi şikayetlerle Endokrinoloji uzmanına göründüm. Hormonal rahatsızlığım olmadığı söylendi. Başka bir uzmana görünmeli miyim?

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Metin Özata
Prof. Dr. Metin Özata
Dahiliye - İç Hastalıkları , Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları

evet

22 Ocak 2010 11:49
Prof. Dr. Metin Özata
Prof. Dr. Metin Özata Dahiliye - İç Hastalıkları , Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları

Yazar toplam 148 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. B. Ogün Hatiboğlu Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları
Prof. Dr. Mehmet Fatih Kılıçlı Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları
Prof. Dr. Abdulkadir Ömer Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları
Prof. Dr. Süleyman İpekçi Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları
Prof. Dr. Mustafa Altay Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları
Etiketler
Endokrin genel
Facebook Twitter Instagram Youtube