TN
Soru Sahibi
9 Temmuz 2008 18:46

MERHABA BİR KAÇ AY ÖNCE TÜYLERİN DÖKÜLMESİNİ SAĞLAYAN ZIRNIK(HAMAM OTU) Dİ

MERHABA BİR KAÇ AY ÖNCE TÜYLERİN DÖKÜLMESİNİ SAĞLAYAN ZIRNIK(HAMAM OTU) DİYE ADLANDIRILAN KİMYASAL BİR MADDEYİ GENİTAL BÖLGEMDE KULLANDIM.BU GALİBA ASİT İÇEREN BİR MADDE. KULLANDIĞIMDA ÇOK FAZLA YANMA HİSSETTİM.KULLANIMIMDAN EN FAZLA 5DK SONRA KÖTÜ KOKULU KOYU KAHVE RENKLİ BİR AKINTIM OLDU. ADET DÖNEMİM DEĞİLDİ.KANAMAMIN MİKTARI 1PED KİRLETCEK KADAR DEĞİLDİ.BAŞKA KANAMADI.BU MADDENİN KIZLIK ZARINA ZARAR VEREBİLECEĞİNİ DAHA SONRA DUYDUM ÇOK TEDİRGİN OLDUM. BÖYLE BİRŞEY MÜMKÜN OLABİLİRMİ?

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Op. Dr. Seval Taşdemir
Op. Dr. Seval Taşdemir
Kadın Hastalıkları ve Doğum

Olabilir. Ancak kesin emin olmak için jinekolojik muayene şarttır.

10 Temmuz 2008 12:09
Op. Dr. Seval Taşdemir
Op. Dr. Seval Taşdemir Kadın Hastalıkları ve Doğum

Yazar toplam 40281 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Regl 5 gün gecikti Op. Dr. Seval Taşdemir
Hamile kalma riskim Op. Dr. Seval Taşdemir
Adet duzensizligi Op. Dr. Seval Taşdemir
Yumurtlama dönemi Op. Dr. Seval Taşdemir
Endometrium Op. Dr. Seval Taşdemir
Kadın Hastalıkları ve Doğum İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Lütfiye Rifaioğlu Müslüm Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Merve Evrensel Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Selda Bahçe Kayık Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Tülay Turan Bütün Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Fatma Özlü Akkuş Kadın Hastalıkları ve Doğum
Facebook Twitter Instagram Youtube