YJ
Soru Sahibi
27 Kasım 2006 00:00

merhaba benim midem ile sorunum var. Sanki midemde taş gibi bir şey var na

merhaba benim midem ile sorunum var. Sanki midemde taş gibi bir şey var nasıl tarif etsem çok yemek yemişimde rahatsız olmuşum gibi mşdemşm tam başında. Bu neden olur acaba? ayrıca bu ara çok antibiyotik kullanıyorum etkisi olabilirmi? Teşekkürler kolay gelsin

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Yaşar Küçükardalı
Prof. Dr. Yaşar Küçükardalı
Dahiliye - İç Hastalıkları

Buna eşlik eden başka şikayetler de varsa bu yakınmanız daha önem kazanır. Kilo kaybı halsizlik bitkinlik, kansızlık gibi. Bunlar yoksa büyük olasılıkla sindirim yetersizliği gibi görünüyor. Yemekleri daha az miktarlarda daha sık aralıklarla yemeye çalışın yine devam ederse dahiliye yada gastroenteroloji uzmanı ile görüşebilirsiniz

27 Kasım 2006 00:00
Prof. Dr. Yaşar Küçükardalı
Prof. Dr. Yaşar Küçükardalı Dahiliye - İç Hastalıkları

Yazar toplam 1576 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Kolon kanseri Prof. Dr. Yaşar Küçükardalı
Behçet hastalığı Prof. Dr. Yaşar Küçükardalı
Hiv hepatit Prof. Dr. Yaşar Küçükardalı
yardım lütfen Prof. Dr. Yaşar Küçükardalı
4 yaşında kızım ıtp Prof. Dr. Yaşar Küçükardalı
Dahiliye - İç Hastalıkları İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Gülnar Kazimzade
Uzm. Dr. Gülnar Kazimzade Dahiliye - İç Hastalıkları
Uzm. Dr. İsmigül Yazıcı
Uzm. Dr. İsmigül Yazıcı Dahiliye - İç Hastalıkları
Prof. Dr. Tevfik Demir
Prof. Dr. Tevfik Demir Dahiliye - İç Hastalıkları
Uzm. Dr. Ünal Taşdemir
Uzm. Dr. Ünal Taşdemir Dahiliye - İç Hastalıkları
Uzm. Dr. Nahida Valikhanova
Uzm. Dr. Nahida Valikhanova Dahiliye - İç Hastalıkları
Etiketler
Midemde sanki taş var
Facebook Twitter Instagram Youtube