Y
Soru Sahibi
5 Kasım 2006 00:00

merhaba.2 aylık evliyim enfeksiyon tedavisi için cravit ve azosilin kullanm

merhaba.2 aylık evliyim enfeksiyon tedavisi için cravit ve azosilin kullanmaya başladım. vajinal kaşıntı ve ağrı başladı , ağrı(tahriş) giderek çoğaldı bir hafta sonra idrarımı yaparken bile dayanılmaz acıya neden oldu.ilişki sırasında yine aynı ağrı sorunu yaşıyorum.ne yapmam lazım.tedavi mi yanlış olmuş acaba,tedaviyi bırakmalımıyım...şimdiden teşekkür ederim.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Selman Laçin
Prof. Dr. Selman Laçin
Kadın Hastalıkları ve Doğum

Mutemelen verilen ilaçların yan etkisi olsa gerek..ilaçları veren doktorunuza bilgi verirseniz sanıyorum size alternatif ilaçlar önerecektir.. Geçmiş olsun.. Dr. Selman Laçin www.selmanlacin.com

5 Kasım 2006 00:00
Prof. Dr. Selman Laçin
Prof. Dr. Selman Laçin Kadın Hastalıkları ve Doğum

Yazar toplam 1846 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Tüp Bebek tedavisi Prof. Dr. Selman Laçin
Rahim tersligi Prof. Dr. Selman Laçin
Hamile kalamiyorum Prof. Dr. Selman Laçin
Cikolata kisti Prof. Dr. Selman Laçin
Adet gecikti ama iceri bosalma olmadi Prof. Dr. Selman Laçin
Kadın Hastalıkları ve Doğum İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Berrak Beyoğlu Oruç
Op. Dr. Berrak Beyoğlu Oruç Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Nur Derya Malkan
Op. Dr. Nur Derya Malkan Kadın Hastalıkları ve Doğum
Doç. Dr. Müjde Can İbanoğlu
Doç. Dr. Müjde Can İbanoğlu Kadın Hastalıkları ve Doğum
Dr. Aziz Kaan Yabalak
Dr. Aziz Kaan Yabalak Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Gülendam Panahaliyeva
Op. Dr. Gülendam Panahaliyeva Kadın Hastalıkları ve Doğum
Facebook Twitter Instagram Youtube