GA
Soru Sahibi
5 Haziran 2021 21:44

Lustral&Erektil Disfonksiyon

Ferhat Hocam selamlar, Travmaya bağlı kulak çınlaması vs şikayetler için lustral 20 mg kullanmaktayım. Erektil Disfonksiyon a neden oluyor. Alternatif ilaç& diğer tavsiyeleriniz nedir? Saygılarımla

0
2 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (2)

Erektil disfonksiyonun nedeni konusunda daha fazla inceleme yapmak gerekir. İlaca bağlı olduğu netleşirse ilacı kesip değiştirmek uygun olur. Kulak çınlamasının mutlaka başka bir tedavisi vardır. KBB uzmanıyla tekrar görüşmelisiniz.

5 Haziran 2021 22:31
GA
Soru Sahibi

Sn. Hocam, Fizyolojik olarak gerekli testler zamanında yapılmıştı. Hormonal vs hususta problem yoktu. Lustral alternatifi bir ilaç başlayacağım Dr randevum dan sonra. Sizden ricam: Vücuduma da zararı olmayacak ereksiyon ve cinsel dürtü için önerebileceğiniz ilaç&gıda takviyesi ne olabilir? Saygılarımla,

6 Haziran 2021 01:44

İlacı değiştirdiğinizde muhtemelen sorun çözülecektir. İlaç ya da gıda takviyesine ihtiyacınız kalmayacaktır. En önemli şey vücudu zararlı maddelerden korumak. Sağlıklı beslenmek spor yapmak düzenli uyumak zararlı içerikli gıdalardan uzaklaşmak. Kola, sigara, sosis salam cips vb.

6 Haziran 2021 10:28
Doç. Dr. Ferhat Ateş
Doç. Dr. Ferhat Ateş Üroloji

Yazar toplam 2508 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
İdrar zorluğu Doç. Dr. Ferhat Ateş
Uretra iltihabi Doç. Dr. Ferhat Ateş
Kronik prostatit Doç. Dr. Ferhat Ateş
Prostat sivisi Doç. Dr. Ferhat Ateş
Venöz kaçakta penis halkası Doç. Dr. Ferhat Ateş
Üroloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Ali Ayrancı
Dr. Ali Ayrancı Üroloji
Facebook Twitter Instagram Youtube