AA
Soru Sahibi
31 Ağustos 2019 21:34

karaciğer emzimleri

merhaba hocam böbrek nakıllı hastayım alt ,ast değerlerim yüksek çıkıyor budeğerlerı düşürmek için bi tedavi şekli varmı

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Uzm. Dr. Abdülkadir Bozbay
Uzm. Dr. Abdülkadir Bozbay
Dahiliye - İç Hastalıkları

İlaçların yan etkileri olabilir, hepatit olabilir,nakil bölümü doktorlarinizla gorusmenizde fayda var ,tetkik etmek gerekir

8 Kasım 2019 23:16
Uzm. Dr. Abdülkadir Bozbay
Uzm. Dr. Abdülkadir Bozbay Dahiliye - İç Hastalıkları

Yazar toplam 6 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Kolestetolyukseklıgı Uzm. Dr. Abdülkadir Bozbay
Sag kaburganın altındaki agrı Uzm. Dr. Abdülkadir Bozbay
karaciğer emzimleri Uzm. Dr. Abdülkadir Bozbay
Neden yüksek Uzm. Dr. Abdülkadir Bozbay
Mr sonucunu okurmusunuz lütfen Uzm. Dr. Abdülkadir Bozbay
Dahiliye - İç Hastalıkları İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Mahmut Sertpolat Dahiliye - İç Hastalıkları
Uzm. Dr. Yakup Demir Dahiliye - İç Hastalıkları
Dr. Ayşegül Aytekin Dahiliye - İç Hastalıkları
Uzm. Dr. Nevra Kundakçı Dahiliye - İç Hastalıkları
Uzm. Dr. Ali Erdem Dal Dahiliye - İç Hastalıkları
Facebook Twitter Instagram Youtube