Soru Sahibi
9 Aralık 2021 13:57

Kahverengi lekelenme

Hocam iyi günler diliyorum adet düzensizliğinden dolayı 5 aydır yazz kontrol hapını kullanıyorum ilk kutum bitene kadar lekelenmem olmuştu bu ay da adetimin arkasına yani adetimin bittiğini sandığım 4-5 gündür peçeteyle sildiğimde bazen adetim yeni başlıyor gibi kırmızı genellikle kahverengi akıntı geliyor sadece peçeteyle sildiğimde geliyor ama pede gelmiyor. 2 gün önce pazartesi günü doktor ultrasonla baktığında sol tarafında küçük bir kist var ama önemli değil dedi bu lekelenmeyi sorduğumda da kullandığın haptan olabilir dedi sizce sebebi nedir bir de en son ilişkiden 33 gün sonra yani adetimin 3.günü yapılan beta hcg <1.20 çıktı kesin hamilelik yoktur dimi

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Doç. Dr. Emrah Beyan
Doç. Dr. Emrah Beyan
Kadın Hastalıkları ve Doğum

hamilelik yoktur. kullandığınız ilaçtan kaynaklanıyor lekelenmeler. size hiçbir zarar vermez. takip eden süreçte şikayetleriniz de azalarak yok olur.

13 Aralık 2021 12:35
Doç. Dr. Emrah Beyan
Doç. Dr. Emrah Beyan Kadın Hastalıkları ve Doğum

Yazar toplam 118 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Kızlık zarı Doç. Dr. Emrah Beyan
Kahverengi lekelenme Doç. Dr. Emrah Beyan
Hormon bozukluğu Doç. Dr. Emrah Beyan
gebelik olabilir mi Doç. Dr. Emrah Beyan
Kanser tedavisinin yan etkileri Doç. Dr. Emrah Beyan
Kadın Hastalıkları ve Doğum İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Eylem Odacilar
Op. Dr. Eylem Odacilar Kadın Hastalıkları ve Doğum
Dr. Tevfik Göktürk
Dr. Tevfik Göktürk Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Ayşenur Bağdatlı
Op. Dr. Ayşenur Bağdatlı Kadın Hastalıkları ve Doğum
Doç. Dr. Taha Takmaz
Doç. Dr. Taha Takmaz Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Bircan Yıldırım Baydemir
Op. Dr. Bircan Yıldırım Baydemir Kadın Hastalıkları ve Doğum
Facebook Twitter Instagram Youtube