ÇS
Soru Sahibi
25 Mayıs 2011 21:30

İnci hanım ben solucan sorunu yaşıyorum Andazol kullanıyorum sabah yemekle

İnci hanım ben solucan sorunu yaşıyorum Andazol kullanıyorum sabah yemekle beraber 2 adet 3 gün ard arda dedi dr merak ettiğim dışkıda parça parça düştüğünü görüyorum ama kaşıntı devam ediyor. Andazolu 1 gün daha alıcam bu kaşıntı normal mi yoksa bu ilaç iyi gelmedi mi? Paraziti düşürürken bunlar canlımı oluyor ki makatta kaşınma oluyor hareket ettiklerini hissediyorum ilaç kullanımı bittikten sonra da bu kaşıntı olacak mı çok endişeliyim

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Uzm. Dr. İnci Refiye Doğru
Uzm. Dr. İnci Refiye Doğru
Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji

Parazit parça parça düşüyorsa yassı ise tenyadır.Düşen parça tahlili yapılsın.Andazol oksiyur ve askaris yuvarlak solucanları etkiler.tenya ise yomesan kullanacaksın.

29 Mayıs 2011 19:33
Uzm. Dr. İnci Refiye Doğru
Uzm. Dr. İnci Refiye Doğru Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji

Yazar toplam 145 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Doç. Dr. Tuğba Sarı Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji
Uzm. Dr. Abdullahi N Hassan Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji
Dr. Öğr. Üyesi Meyha ŞAHİN Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji
Uzm. Dr. Nuray SEVER Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji
Uzm. Dr. Dilruba Garashova Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji
Etiketler
Makatta kaşıntı , Andazol , Bagırsak paraziti
Facebook Twitter Instagram Youtube