BH
Soru Sahibi
1 Eylül 2019 15:11

ilaçların yan etkisimi

Hocam merhaba, 20 günde 1-NORODOL DEKANOAT 50 mg/ml IM enj. Akşamları 1 adet Aripa 30 mg . Sabah 1 öğlen 1 adet olmak üzere günde 2 defa Prozac kullanıyorum Hocam hep uykulu ve yorgunum,DIŞARI ÇIKMAK İSTEMİYORUM BÜTÜN GÜN EVDE YATAĞIN İÇİNDEYİM .Bu üç ilacın uyku ,yorgunluk ve sosyal aktiviteler de aşırı isteksizlikle ilgisi var mı? DAYANAMIYORUM ARTIK HOCAM. TŞK. not:75 kilodan 100 kiloya çıktım

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Merhaba Hastalığın şiddeti azalıp iyileşmeler başladığı zamanlar ilaçların dozunun fazla gelmesinden dolayı bir ağırlık ,uyku hali ,fiziksel hareketlerde yavaşlama görülebilir. Dokturunuzla görüşüp bir doz ayarlaması gerekebilir. Geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim.

5 Eylül 2019 17:19
Uzm. Dr. Hüsamettin Güldoğan
Uzm. Dr. Hüsamettin Güldoğan Psikiyatri

Yazar toplam 248 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
PROZAC VE RİLEPTİD HAKKINDA Uzm. Dr. Hüsamettin Güldoğan
yaygın anksiyetem Uzm. Dr. Hüsamettin Güldoğan
Takıntı mi gerçek mi Uzm. Dr. Hüsamettin Güldoğan
Sorunum ne olabilir, ÇKB? Uzm. Dr. Hüsamettin Güldoğan
Ilaç kullanımı Uzm. Dr. Hüsamettin Güldoğan
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Facebook Twitter Instagram Youtube