BS
Soru Sahibi
25 Temmuz 2020 20:57

Ilac antibiyotik

Hocam merhaba. Ilaç kullanimi hakkinda sorum olucak. İlaç kullanmaktan korkan biriyim. 1 ay önce dişimdeki apseden dolayı klavunat 1000 içtim 1hafta sonra dişim çekildi. Daha sonra sinuzit rahatsızlığım vardı kbb uzmanı klacid 500mg antibiyotik yazdı onuda içtim. Sıkıntı yan etki yaşamadım. Bunların hepsi son 1ayda yaşandı. Daha sonra busefer çürük dişim iltihap yapmış ve yanağım şisti. Doktor augmentin 625 yazdı. Yani son 1ayda 3.kez antibiyotik kullaniyor olacagim. Bukadar anbiyotik kullanmanin zararı olurmu nolur yardim edin :(

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Doç. Dr. Halil Genç
Doç. Dr. Halil Genç
Dahiliye - İç Hastalıkları , Gastroenteroloji

Evet biraz uzun bir antibiyotik kullanımı olmuş bir süre probiyotik beslenme ve probiyotik öneririm geçmiş olsun

25 Temmuz 2020 21:01
Doç. Dr. Halil Genç
Doç. Dr. Halil Genç Dahiliye - İç Hastalıkları , Gastroenteroloji

Yazar toplam 607 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Alkole ve kas ağrısı Doç. Dr. Halil Genç
Alerjik kaşıntı nefes darlığı Doç. Dr. Halil Genç
Karaciger problem Doç. Dr. Halil Genç
Miğde ağrısı Doç. Dr. Halil Genç
Yemek borusu kanseri mi Doç. Dr. Halil Genç
Gastroenteroloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Alp Atasoy Gastroenteroloji
Prof. Dr. Mustafa Güçlü Gastroenteroloji
Uzm. Dr. Mahmut Öztürk Gastroenteroloji
Prof. Dr. Barış Yılmaz Gastroenteroloji
Doç. Dr. Osman Özdoğan Gastroenteroloji
Facebook Twitter Instagram Youtube