KS
Soru Sahibi
14 Mart 2011 00:02

hocam kaynak işi yapıyordum 6 ay önce gözümü kaynak aldı alcalin damla kull

hocam kaynak işi yapıyordum 6 ay önce gözümü kaynak aldı alcalin damla kullandım biraz fazla kullandım aradan bir hafta gecti sağ gözümde kızarma oldu 10 günde gecti şimdi ise sağ gözüm bulanık görüyor yani uzagı göremiyorum sol gözüm ise kapagında ve yanlarında hafif hafif kasılmalar oluyor acaba kullandığım damladanmı oldu yoksa kaynakdanmı

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Ümit Beden
Prof. Dr. Ümit Beden
Göz Hastalıkları

Kullandığınız damla sadece göz muayenesi esnasında kullanılabilen bir damladır sizin bu damlayı kontrolsüz kullanmanız körlüğe neden olabilir Lütfen acil olarak bir göz doktorununa görününüz ve alcain damlasından da mutlaka bahsediniz Saygılarımla

14 Mart 2011 08:15
Prof. Dr. Ümit Beden
Prof. Dr. Ümit Beden Göz Hastalıkları

Yazar toplam 649 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
ışık parlaması Prof. Dr. Ümit Beden
rop hastalığı hakkında Prof. Dr. Ümit Beden
glokom ameliyatlısıyım Prof. Dr. Ümit Beden
Göz Hastalıkları İle İlgili Diğer Uzmanlar
Doç. Dr. Bekir Küçük Göz Hastalıkları
Op. Dr. Burcu Işık Göz Hastalıkları
Dr. Zeynep Baş Göz Hastalıkları
Op. Dr. Orhan Abbaslı Göz Hastalıkları
Uzm. Dr. İsmail Diri Göz Hastalıkları
Etiketler
Göz damlası , Göz muayenesi , Göz kızarması , Alcalin
Facebook Twitter Instagram Youtube