TE
Soru Sahibi
3 Aralık 2009 08:54

hocam ben antibiyotik kullandım sonrasında kaşıntı oldum.ilçede jinokoloğ o

hocam ben antibiyotik kullandım sonrasında kaşıntı oldum.ilçede jinokoloğ olmadığından ecz neden neo penotran fort verdiler,1 kez attım adetim geldi sebebini merak ediyorum,çünkü adet olmama 15 gün vardı daha bu arada 2 ay önce doğum dr gittim 3.aşılamam yapılmıştı rahimde bir problem yoktu,sebebini merak ediyorum.şimdiden tşkürler,bu arada kasıklarımda çok ağrıyo

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Op. Dr. Selda örnek Hanımoğlu
Op. Dr. Selda örnek Hanımoğlu
Kadın Hastalıkları ve Doğum

büyük ihtimalle kaşıntınız mantar bağlı olmuştur. erken adetiniz konusunda yorum yapmam söz konusu olamaz. eğer diğer aylarda da düzensiz adet görürseniz mutlaka muayene olunuz. kasık ağrınız kistten tutun , enfeksiyon , barsak gazı , idrar yolları problemleri gibi sebeblere bağlı olabilir.

3 Aralık 2009 09:41
Op. Dr. Selda örnek Hanımoğlu
Op. Dr. Selda örnek Hanımoğlu Kadın Hastalıkları ve Doğum

Yazar toplam 1859 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Kadın Hastalıkları ve Doğum İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Lütfiye Rifaioğlu Müslüm Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Merve Evrensel Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Selda Bahçe Kayık Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Tülay Turan Bütün Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Fatma Özlü Akkuş Kadın Hastalıkları ve Doğum
Etiketler
Kanama
Facebook Twitter Instagram Youtube