SH
Soru Sahibi
8 Nisan 2011 11:42

Doktor Hanım merhabalar 1 yıldır şiddetli ve düzensiz adet kanamalarım oluy

Doktor Hanım merhabalar 1 yıldır şiddetli ve düzensiz adet kanamalarım oluyordu hastanede tahlil yaptırdım herşey normal cıktı doktorum yasmin verdi içtikten 15 saat sonra müthiç kusma ve bulantım oluyor biraz ara verdim ikinci adetimde yeniden başladım ama yine aynısı oldu ilaç yapmamıştır diyor herkes ama ben cok tereddütlüyüm halsiz düşürdü ne yapmam lazım ne önerirsiniz cocuğum yok 2 yıldır evliyim. iyi günler

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Op. Dr. Aysun  Baltacı
Op. Dr. Aysun Baltacı
Kadın Hastalıkları ve Doğum

Merhaba! Doğum kontrol haplarının nadiren böyle yan etkileri olabiliyor. Size önerim bulantının diğer nedenlerinin incelenmesi için bir dahiliye uzmanı ile görüşmeniz , eğer tetkikleriniz normal gelirse bir kez daha bu hapı(bu safer farklı bir hap mesela myralon) deneyin. Yine aynı şey olursa doktorunuzla görüşüp gebelik planlayabilirsiniz. Çok geçmiş olsun.

12 Nisan 2011 19:23
Op. Dr. Aysun  Baltacı
Op. Dr. Aysun Baltacı Kadın Hastalıkları ve Doğum

Yazar toplam 927 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Kadın Hastalıkları ve Doğum İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Lütfiye Rifaioğlu Müslüm Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Merve Evrensel Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Selda Bahçe Kayık Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Tülay Turan Bütün Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Fatma Özlü Akkuş Kadın Hastalıkları ve Doğum
Etiketler
Yan etki , Bulantı kusma , Korunma yöntemleri , Şiddetli düzensiz adet kanaması
Facebook Twitter Instagram Youtube