CB
Soru Sahibi
11 Şubat 2019 10:15

Diane bitimi adet azlığı

Nadide hanım çok ilgili bir doktorsunuz teşekkür ederim. Bir sorum olacak. Yumurtalıkta kist görüntüsü nedeniyle doktorum diane35 e başlattı. İlk kutuyu her gün aynı saatte kullandığım halde her gün lekelenmem oldu ve göğüs ağrım hiç geçmedi. İkinci kutuya başlamayacağım çok rahatsız etti hap. Hap bitiminden 3 4 gün sonra adetim başladı ama önceki adetlerime göre çok çok az ilk günler kırmızıydı pıhtılıydı çok azdı şimdi 5.gün bitti gibi sanki. Haptan mı olmuştur? Sevgilimle kıyafetle sürtünme yaşamıştık acaba ondan mı olmuştur diye tedirginim ben cevabınız için çok sağolun..

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Op. Dr. Nadide Korkut
Op. Dr. Nadide Korkut
Kadın Hastalıkları ve Doğum

sevgılı buse hm ovgunuze tesekkur ederım..dogum kontrol haplarında ılk 3-4 ayda boyle lekelenmeler olur..normaldır duzenlı saatınde alınız..dıger konu surtunme den tahrıstendır zarın bozuldugunu dusunmuyrum..ancak kesın cevap gorup muayene ederek anlasılır sevg drnk

11 Şubat 2019 13:08
Op. Dr. Nadide Korkut
Op. Dr. Nadide Korkut Kadın Hastalıkları ve Doğum

Yazar toplam 688 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Ilk kutudayım Op. Dr. Nadide Korkut
Folic acid hakkinda Op. Dr. Nadide Korkut
Tarlusal adet sokturuucu Op. Dr. Nadide Korkut
Diane bitimi adet azlığı Op. Dr. Nadide Korkut
Kadın Hastalıkları ve Doğum İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Sanem Mungan Kadın Hastalıkları ve Doğum
Uzm. Dr. Çiğdem Kunt İşgüder Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Sibel Üstünel Tan Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Gülhan Özüm Kadın Hastalıkları ve Doğum
Doç. Dr. Volkan Karataşlı Kadın Hastalıkları ve Doğum
Facebook Twitter Instagram Youtube