DN
Soru Sahibi
16 Eylül 2014 12:31

depoprovera

merhaba Hocam,bir hafta önce depoprovera iğnesi yaptirdim. Igneyi oldugumdan bu yana bütün duzenim alt üst oldu. Uykusuzluk, sürekli hiç geçmeyen baş ağrısı yorgunluk en önemlisi sutumu azalttı.saglik ocaginda emzirmeye etkisi yok demislerdi.Su an gerçekten kötü durumdayım. 3 aylik oglum var annesütü disinda hic birsey almıyor. Biberonu da almıyor. Hem bu yüzden hemde uykusuzluk ve yorgunluk bebi perişan etti.bu etkiler ne kadar daha sürer. 3 ay boyunca devam mi edecek. Ne yapabilirim. Yardımcı olursanız sevinirim. Simdiden Teşekkürler

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Op. Dr. Kenan Ertopçu
Op. Dr. Kenan Ertopçu
Kadın Hastalıkları ve Doğum

Nilgün hanım. Genellikle depoprovera ile bahsettiğiniz yakınmalar çok ender. Başka nedenlerin olabileceğini düşünüyorum.Bu nedenle ne kadar süreceğini öngörmek zor. Kliniğimizde 3000 den fazla uygulamada depoproveraya bağlı süt azalması hiç olmadı. Selamlar

21 Eylül 2014 22:43
Op. Dr. Kenan Ertopçu
Op. Dr. Kenan Ertopçu Kadın Hastalıkları ve Doğum

Yazar toplam 206 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Dogum kontrol Op. Dr. Kenan Ertopçu
polikistik over Op. Dr. Kenan Ertopçu
Kanli vajinal akinti Op. Dr. Kenan Ertopçu
esnek kızlık zarı hk. Op. Dr. Kenan Ertopçu
Kadın Hastalıkları ve Doğum İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Tuba Tombul Kotancı Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Süheyl KONAVARD Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Ümran Özcan Kadın Hastalıkları ve Doğum
Doç. Dr. Eser Çolak Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Günel Barut Kadın Hastalıkları ve Doğum
Facebook Twitter Instagram Youtube