EK
Soru Sahibi
26 Nisan 2018 09:25

dengesizlik, manier

iyi günler sayın hocam. Ben 26 yasşındayım. Yaklaşık 1 buçuk yıl önce takla atrenmanı yapıyorken başımı öne egdirme sonucu aniden göz kararması dengesizlik ve başımın içinde sanki birşey boşalmış gibi bir şey oldu. Sonrasında bir hekime gittim bana betaserc, opemin, sefal ilaçları yazdı ve 20 gün kullandım. Şikayetlerimde bir degişme olmadı farklı bir hekime gtttim ve sadece betasec 24 mg kullanmama devam etmemi söyledi. Yaklaşık 4 ay kullandım. Şikayetlerimde biraz azalma oldu fakat ders çalışırken başımı öne egdirdigimde dengesizlik ve bas dönmesi yaşıyordum.Bununla beraber yürüdügüm zaman şikayetlerim devam ediyordu. 4 ayın sonlarına dogru başımın içinde bir agırlık sıkışma yaşadım Farklı bir hekime gittim muayne oldum ve manevralar yaptırdı ve diazomid 250 mg (4 kutu yani 4 ay, 3günde bir) kullandım. Şikayetlerim %70 azalma oldu fakat bundan sonra KULAK ÇINLAMASI ve ders çalışırken ve yürüdügüm zaman, alışveriş merkezlerinde dengesizlik yaşamam devam ediyordu. bu arada nöroloji ile ilgili beyin mr filan temiz çıktı. sizin bilgileriniz nedir hocam. teşekürler

0
2 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (2)
Doç. Dr. Cengiz Durucu
Doç. Dr. Cengiz Durucu
Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB

Baş dönmesi yani verdiğinin birçok farklı nedeni olabilir. Sizinki Spor sonrası başladığı için öncelikle benign paroksşsmal Vertigo dediğimiz hastalık açısından araştırılması gerekli...

20 Mayıs 2018 12:06
EK
Soru Sahibi

cevabınız için teşekürler sayın hocam. bendeki ataklar oyle 2-3 saniye baş dönmsi olmuyor. Yürüdügüm zaman, başımı öne egdirip ders çalışdıgım zaman, alışveriş merkezi ve kalabalık ortamlarda dengesizlik ve bayılacak gibi oluyorum. Farklı hekimler epley manevrası yaptı ama pozisyonel vertigo olmadıgı kanısına vardı. DİAZOMİD ilaç bana iyi geldi fakat bu ilacı kullanırken 4 aylıkkken kulakta çınlama ve ugultu geldi. o günden bu yana bu şikayetlerim var. Bu çınlama ve ugutltu bazen azalıyor bazende artıyor. Sesli ortamlarda sanki dahada artıyor. bana diazomidi yazan hekim artık bu belirtiler psikolojik dedi ve ilacı bıraktırdı. ama ben psikolojik bir durumunun olmadıgı kanısındayım. size beni gaziantepte doç.oral bey önerdi. Bu şikayetlerde gaziantepte diger hekimlere göre bilgi üstünlügü oldugunuzu belirtti. cevablarınız için teşekürler

21 Mayıs 2018 09:47
Doç. Dr. Cengiz Durucu
Doç. Dr. Cengiz Durucu
Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB

Kullanmakta olduğunuz İlaçları bırakın. Bir hafta sonrasında eski tetkiklerinizle birlikte yanıma uğrayın, ayrıntılı bir değerlendirme yapalım.

6 Temmuz 2018 09:51
Doç. Dr. Cengiz Durucu
Doç. Dr. Cengiz Durucu Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB

Yazar toplam 27 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Boyunda geçmeyen beze Doç. Dr. Cengiz Durucu
Vertigo ve meniere hastalıgı Doç. Dr. Cengiz Durucu
İşitmede azalma ve ağrı Doç. Dr. Cengiz Durucu
Kronikleşen geniz akıntısı Doç. Dr. Cengiz Durucu
Fatanjit mi Doç. Dr. Cengiz Durucu
Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Ahmet Arslanoğlu Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB
Op. Dr. Uğur Özgür Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB
Uzm. Dr. Mustafa Çağrı Derici Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB
Op. Dr. Emin Tunçkaşık Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB
Op. Dr. Behiye Akçaalan Bayram Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB
Facebook Twitter Instagram Youtube