Doktorsitesi.com

Cinsel Yan Etkiler

*

***

9 Haziran 2021
Merhabalar hocam, Fonksera kullanırken cinsel yan etkiler oluşmuştu isteksizlik ve sertleşme sorunu gibi, ilacı 1,5 ay kadar önce bıraktım ruhsal sorunlarımın çözülmesiyle, sertleşme sorunum ilacı kullandığım döneme göre daha iyi ,farkı birkaç günde gördüm diyebilirim ancak, ilaç kullanmadan önceki halime tam olarak dönemedim. 1,5 ay olduğu halde sorunumun azalmakla beraber devam etmesi normal mi? Bir süre daha gerekir mi? İlacı bıraktıktan sonra cinsel yan etkilerin ne kadar sürede düzelmesini bekliyorsunuz genel olarak?
1 cevap
147 görüntülenme

Cevaplar (1)

Uzm. Dr. Görkem Yılmaz
Uzm. Dr. Görkem Yılmaz
Psikiyatri
Merhaba, i"...sorunum ilacı kullandığım döneme göre daha iyi ,farkı birkaç günde gördüm..." >> Serotoninerjik özellik gösteren ilaçlarla sertleşme sorunu gözlenebilir. İlacın yarı ömrüne bağlı olarak değişmekle birlikte genellikle bıraktıktan 1-2 hafta sonrasında tamamen gerileme gözlenir > Sorununuzun azalmakla birlikte devam etmesini normal mi değil mi diye değerlendirmek sağlıklı değil. Sorun büyük ihtimalle sizin söylediğiniz gibi: Bu sorununuzun azalmakla birlikte devam etmesi, sorununuzun azalmakla birlikte halen devam ediyor olmasından başka bir şey değil. Bir dönem beklenmedik gelişen sertleşme güçlüğü yaşamış olmanın kendisi sizin için takıldığınız, kapaklandığınız, belli etmeden dinlediğiniz yani kulak kabarttığınız bir erkeklik: imkansız iktidar sorunu yaratmış da olabilir. Cinsel terapi eğitimi almış bir kişiden danışmanlık almakta yarar var. ( bkz: CETAD)
12 Haziran 2021