Soru Sahibi
9 Şubat 2022 13:00

Çarpıntı ve Beloczok bırakma

Hocam merhaba bundan altı ay önce hiç içmezdim ama soğu.K granül kahve çekti canım ve yaptım içtikten sonra nabzım yükseldi ellerim titremeye başladı sakinleşemedim panikledim ve acile gittim serum ile nabzımı düşürdüler yarım saat sonra eve gönderildim. Dahiliye gittim çünkü ara ara devam ediyor ve sürekli ağlıyordum korkuyordum. Demir d vitamini magnezyum b 12 çok düşük çıktı. İnsülin direnci de çok az yüksek.tiroid hormonları normal Sonrasında içim rahat etmedi ve kardiyoloji göründüm aşırı heyecanlıydım nu yüzden nabzım 120 lerdeydi idi. Eko EKG bakıldı ve Beloczok 50 mg yazdı 6 ay kullan yarım yarım bırak denildi. Psikiyatriye de gittim yaygın anksiyete bozukluğu başlangıç dedi.Şimdi ilacı bırakmaya korkuyorum ciddi yan etkileri olabileceği yazıyor. İlacı kaç gün yarım içtikten sonra kesmeliyim.? Birde ilk çarpıntımın kafein sebebiyle olma olasılığı nedir acilde değil dediler sonrakiler anksiyete sebebiyle olabilir mi korkmalı mıyım hamilelik düşünüyorum ve böyle şeyler yaşarım diye korkumdan cesaret edemiyorum lütfen yardımcı olum hocam bu arada yaşım 28

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Merhaba. Hamileliğe değil ancak hayat kalitenize engel bir durum. Kafein asıl değil dolaylı bir etken. Kaygı ve panik eğilimi konusunda tedavinizin yetersiz veya etkisiz olduğu anlaşılıyor, bu gerçekleşmeden ilacı bırakmayın. Şu anda bırakırsanız daha kötüye gidecektir. Bunu bırakmanız ve ilaçsız da kalabilmeniz ancak psikoterapi desteği alarak mümkün. Selamlar..

18 Şubat 2022 15:06
Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan Kardiyoloji

Yazar toplam 5535 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Aritmi Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
kalp krizi Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Çarpıntı, göğüs ağrısı hakkında; Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
AVNRT hk. Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Kardiyoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Ömer Bedir Kardiyoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube