kd
Soru Sahibi
2 Ağustos 2020 00:00

burun spreyi

merhaba benım burnum surekli yaz kış tıkanıyor sürekli burun spreyi sıkmak zorunda kalıyorum bunun zararı nedir????

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Op. Dr. Utku Kubilay
Op. Dr. Utku Kubilay
Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB

Konka denilen burun etleriniz şişmiş olabilir.Uzun süre iliadin ve otrivine türevi spreyler bağımlılık yapar ve rebound etkisi iletıkanıklığı artırabilir.Endoskopik muayene ile bu durum tespit edilebilir.Geçmiş olsun

2 Ağustos 2020 00:36
Op. Dr. Utku Kubilay
Op. Dr. Utku Kubilay Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB

Yazar toplam 57 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
cinsel ilişki sonrası tonsilit Op. Dr. Utku Kubilay
Burun ameliyatı rinoplasti Op. Dr. Utku Kubilay
boğaz ağrısi Op. Dr. Utku Kubilay
Kulak ağrısı Op. Dr. Utku Kubilay
Bogaz acisi Op. Dr. Utku Kubilay
Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Ahmet Arslanoğlu Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB
Op. Dr. Uğur Özgür Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB
Uzm. Dr. Mustafa Çağrı Derici Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB
Op. Dr. Emin Tunçkaşık Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB
Op. Dr. Behiye Akçaalan Bayram Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB
Facebook Twitter Instagram Youtube