sm
Soru Sahibi
5 Kasım 2018 02:50

bilgi edinme

merhabalar ben 2 tane depresyon ilacı kullanıyorum stilizan slectra bunları bi kaç hafta kullandıkdan sonra kendimi iyi hissedip ilaçlarımı düzenli kullanmamaya başladım aradan geçen bi kaç gün sonra daha sonra içimde bunalma gibi hisler oluşuyor çok sıkıtıntı etmelimiyim ne önerirsiniz

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Selectra yarımla başlanır. Bu gibi yakınmaları olmasın diye. bir kaç gün içinde geçer endişe etmeyin. Yakınmalarınız bir haftadan fazla devam ederse doktorunuzla görüşmenizi öneririm.

5 Kasım 2018 09:08
Dr. Öğr. Üyesi Hüseyin Murat Özkan
Dr. Öğr. Üyesi Hüseyin Murat Özkan Psikiyatri

Yazar toplam 110 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Largactil etkisi Dr. Öğr. Üyesi Hüseyin Murat Özkan
İLAÇLARIN VÜCUTTAN ATILMA SÜRESİ Dr. Öğr. Üyesi Hüseyin Murat Özkan
bilgi edinme Dr. Öğr. Üyesi Hüseyin Murat Özkan
Secita 10 mg Dr. Öğr. Üyesi Hüseyin Murat Özkan
Aknetrent sorunu Dr. Öğr. Üyesi Hüseyin Murat Özkan
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Facebook Twitter Instagram Youtube