KD
Soru Sahibi
18 Temmuz 2020 01:06

Ayakta agri

Merhaba hocam benim kızım 5 kere ateşli havale geçirdi.EEG si her seferinde temiz cıktı,2 senedir lumineletten kullanıyoruz şimdi ilaç bırakma aşamasındayız.Yavas yavaş bırakıyoruz ama ayak altında baş parmağı ve aşağısında ağrı oluyo ilacı bırakdıkça sikayetinin arttıgini farkettim normalmi.Tamamen bırakınca gecermi

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Faruk İncecik
Prof. Dr. Faruk İncecik
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları , Çocuk Nörolojisi

olabilir ancak ilgiside olmayabilir, ilacı bırakmaya devam ediniz, bir sıkıntı olmaz

20 Temmuz 2020 09:31
Prof. Dr. Faruk İncecik
Prof. Dr. Faruk İncecik Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları , Çocuk Nörolojisi

Yazar toplam 255 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Lütfen bizi bilgilendirir misiniz Prof. Dr. Faruk İncecik
Epileptik nöbet olabilirmi Prof. Dr. Faruk İncecik
OPTİK DİSK SİLİKLİĞİ Prof. Dr. Faruk İncecik
Emar sonucu Prof. Dr. Faruk İncecik
sringomiyeli Prof. Dr. Faruk İncecik
Çocuk Nörolojisi İle İlgili Diğer Uzmanlar
Prof. Dr. Mustafa Çalık Çocuk Nörolojisi
Prof. Dr. Nihal Olgaç Dündar Çocuk Nörolojisi
Uzm. Dr. Mecit Acar Çocuk Nörolojisi
Doç. Dr. Betül Kılıç Çocuk Nörolojisi
Uzm. Dr. Afşin Dejakam Çocuk Nörolojisi
Facebook Twitter Instagram Youtube