GF
Soru Sahibi
30 Mart 2010 01:10

Aşılama sonrasında ilk adetimde 2.günü damara benzeyen krem rengi 3 cm uzun

Aşılama sonrasında ilk adetimde 2.günü damara benzeyen krem rengi 3 cm uzunluğunda bir parça geldi.Sonrasında 6 ay adetlerimde böyle bir şeyle karşılaşmadım.Fakat adetlerim kendimi bildiğiğim bileli düzenli olduğu halde bu ay 5 gün gecikti ve yine ikinci günü o şekilde bir parça geldi.Bu önemli bir şeymi ,yoksa normal mi ?şimdiden teşekkürler

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Ahat Selman Laçin
Prof. Dr. Ahat Selman Laçin
Kadın Hastalıkları ve Doğum

Ferda Hanım, Bahsettiğiniz rahim içi zarı olabilir adet döneminde bu tabaka kanamayla dökülür,aşılama sırasında kullanılan ilaçlara bağlı rahim içi fazla kalınlaşmış olabilir ve bu şekilde dökülmüştür.

6 Nisan 2010 17:54
Prof. Dr. Ahat Selman Laçin
Prof. Dr. Ahat Selman Laçin Kadın Hastalıkları ve Doğum

Yazar toplam 1849 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Tüp Bebek tedavisi Prof. Dr. Ahat Selman Laçin
Rahim tersligi Prof. Dr. Ahat Selman Laçin
Hamile kalamiyorum Prof. Dr. Ahat Selman Laçin
Cikolata kisti Prof. Dr. Ahat Selman Laçin
Adet gecikti ama iceri bosalma olmadi Prof. Dr. Ahat Selman Laçin
Kadın Hastalıkları ve Doğum İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Bülent Gürhan Kahraman Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Sinan Karageçili Kadın Hastalıkları ve Doğum
Doç. Dr. Murat Öz Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Fatma Kardemir Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. İzzat Musayeva Kadın Hastalıkları ve Doğum
Etiketler
Adet
Facebook Twitter Instagram Youtube