dA
Soru Sahibi
9 Temmuz 2020 18:05

antidepresan- libido ereksiyon

Merhaba hocam, 1 yıldır paxera(paroksetin) 40 mg antidepresan kullaniyorum. Libido dusuklugu ve ereksiyonda bozukluk yapiyor. Bu yan etkileri gidermek icin ne tür bir ilac kullanabilirim?yada Hangi doğal bir takviyeyi kullanabilirim?

0
2 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (2)

Urolojiye muayene olmaniz gerekir ilac orada yazilir

9 Temmuz 2020 19:14
dA
Soru Sahibi

teşekkürler hocam,ayrıca bu sıkıntalara iyi gelebilecek önerebilceğiniz doğal takviye varmıdır? çinko-

10 Temmuz 2020 00:50

Ginseng olabilir

12 Temmuz 2020 12:20
Op. Dr. Levent Türk
Op. Dr. Levent Türk Üroloji

Yazar toplam 1055 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Sperm akıntı Op. Dr. Levent Türk
Cialis 5mg rehabilitasyon tedavisi Op. Dr. Levent Türk
Testis varikosel hidrosel Op. Dr. Levent Türk
Penis ölçüsü Op. Dr. Levent Türk
Üroloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Facebook Twitter Instagram Youtube