NH
Soru Sahibi
5 Aralık 2018 15:30

Antidepresan bırakma

İyi günler hocam ben üniversite sınavına hazırlanırken yaygın anksiyete bozukluğu için 1 yıl boyunca paxera 20 mg kullandım doktor gözetiminde bıraktım lakin üniversite 1.sınıfta ayni belirtileri gostermem sebebiyle tekrar ilaca döndüm gene 20 mg kullandım 2 yıl boyunca doktor takibinde 15-10-5 mg a düşerek bıraktım lakin ilacı bırakmam üzerinden 1 ay geçti ve ben gene aşırı kaygı, sürekli ağlama, mutsuzluk, tedirginlik, her şeyi kafaya takma, senaryolar yazma belirtileri göstermeye başladım ilaca geri dönmeli miyim

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Merhaba, öncelikle buradan yapılacak önerilerin hiç bir zaman, yüz yüze bir görüşmenin sonucunda yapılacak değerlendirmenin yerini tutamayacağını bilmenizi isterim. Kaygı bozukluğu kimi zaman kronikleşme eğilimindedir. İlaç tedavinizin tekrar değerlendirilmesi gerekirse tedaviye devam edilmesi, aynı zamanda bilişsel davranışçı psikoterapi görmenizi kuvvetle öneririm. Geçmiş olsun.

16 Aralık 2018 12:53
Uzm. Dr. Mahmut Emre Kızıl
Uzm. Dr. Mahmut Emre Kızıl Psikiyatri

Yazar toplam 122 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Acil bana yardim edin Uzm. Dr. Mahmut Emre Kızıl
Ilaç bırakma Uzm. Dr. Mahmut Emre Kızıl
Hocam fikrinizi yazar mısınız Uzm. Dr. Mahmut Emre Kızıl
Anksiyete bozukluğu Uzm. Dr. Mahmut Emre Kızıl
Online Terapi Uzm. Dr. Mahmut Emre Kızıl
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Facebook Twitter Instagram Youtube