Kd
Soru Sahibi
17 Kasım 2021 17:34

Anksiyete bozukluğu paxera

Doktor bey merhaba ben size ilaç hakkında biseyler sormak istiyorum anksiyete bozukluğu panik bozukluk teşhisiyle paxera 10 mg kullanıyorum 6 senedir aralıksız almıştım fakat iyi olduğumu düşünüp günde bir almaya basladim bazen almayı unutuyorum günde bir almaya başladıktan sonra ben sırtta kalp atışı hissetme gibi seyler çıktı doktora gittim bir sorun olmadığını fakat ilac kullanmam gerektiğini kendi başına bu şekilde kullanılmamasi gerektiğini kalp doktoru bana söyledi bu arada hâlâ anksiyete olayım devam ediyor çokta stres yapıyorum herseyi üç gündür geçmeyen baş dönmesi mi desem böyle tuhaf bir baş dönmesi hissi yaşıyorum ilacı aldığınlmda iyi oluyor sanki siddeti azalıyor fakat almadığım gün ikinci gün yani aksama doğru artıyor sebebi hergun almamam mi acaba psikolojik açıdan hâlâ çok iyi durumda değilim (mesela tanıdığım tanımadığım birisi ölü yor çocuğunu annesinin acısını hepsini ayrı ayrı düşünüp üzülüyorum kendimi yerine koyup ya benim başıma gelse diye düşünüyorum ) yardımcı olur musunuz ne yapmalıyım

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

İlaç azaltmalarında bazen bu şekilde geri çekilmeler olabiliyor. 4 hafta içerisinde azalma görmez iseniz hekiminize başvurunuz.

25 Kasım 2021 21:18
Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci
Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci Psikiyatri

Yazar toplam 324 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Serotonin sendromu riski Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci
Sicil işleme Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci
Duxet 60 mg cipralex 10 mg Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci
Anti depresan önerisi Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci
neden böyle oluyor Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Bilge Kara
Op. Dr. Bilge Kara Psikiyatri
Facebook Twitter Instagram Youtube