DG
Soru Sahibi
9 Temmuz 2020 16:56

anal fissür

Merhaba Hocam 1 ay önce doktora gittim. Doktor anal fissürüm olduğunu söyledi. 23 gün önce anal fissürden dolayı botoks yaptı. Tuvaletden sonra ağrım olmuyor çatlağım iyileşmeye başladı. Fakat tuvaletimi yaparken birazı çıkıyor gerisi kalıyor. Kalan çıkmıyor. Bir dahaki tuvalet de çıkıyor. Hocam ne yapmam gerekiyor. Yardımcı olursanız sevinirim. Saygılar

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Op. Dr. MUSTAFA BOLAT
Op. Dr. MUSTAFA BOLAT
Genel Cerrahi , Proktoloji

Merhaba Gülay hanım, botox tedavisinden sonra kaslarda felç durumundan dolayı dışkılamada böyle bir durumun olması normal, zamanla bu durumunuz düzelir, düzelmezse bir proctoloji uzmanınıza gitmenizi öneririm.

7 Ağustos 2020 13:44
Op. Dr. MUSTAFA BOLAT
Op. Dr. MUSTAFA BOLAT Genel Cerrahi , Proktoloji

Yazar toplam 38 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Kurt problemi Op. Dr. MUSTAFA BOLAT
Hemoroid ve kortizon Op. Dr. MUSTAFA BOLAT
Kasık şişmesi Op. Dr. MUSTAFA BOLAT
Proktoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. MUSTAFA BOLAT Genel Cerrahi , Proktoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube