BZ
Soru Sahibi
5 Kasım 2021 21:04

ADET DÜZENSİZLİĞİ VE ELLA

Ertesi gün hapının yan etkileri 3 ay sonra çıkar mı, ilk 2 ay adetim düzenliydi bu ay adet olmadım ondan sonra hiç ilişki yaşamadım hamilelik olmadığını düşünüyorum 2 ay adet gördüğüm için hatta bugün bile idrar testi yaptım.Adet düzensizliği ve çok fazla göğüs hassasiyetim var 3 ay sonrasına etki edebilir mi?

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç
Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç
Kadın Hastalıkları ve Doğum , Üreme Endokrinolojisi ve İnfertilite

Merhaba ertesi gün hapları yam etkisini kullanıldığı ay veya bir sonraki ay yapar. Şikayetinizin sebebi ertesi gün hapı değil gibi görünüyor. Hormonal bir düzensizliğiniz olması muhtemel bu nedenle bir kadın doğum uzmanına muayene olmanızı öneririm. Sağlıklı günler dilerim

5 Kasım 2021 22:46
Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç
Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç Kadın Hastalıkları ve Doğum , Üreme Endokrinolojisi ve İnfertilite

Yazar toplam 1300 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Doğum Kontrol Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç
hormon testi Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç
Ultrason sonucu Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç
Gebelik korkusu Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç
Gebelik ihtimali Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç
Üreme Endokrinolojisi ve İnfertilite İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Zehra İnce
Op. Dr. Zehra İnce Üreme Endokrinolojisi ve İnfertilite
Op. Dr. Cengiz Sağıroğlu
Op. Dr. Cengiz Sağıroğlu Üreme Endokrinolojisi ve İnfertilite
Prof. Dr. Seyit Temel Ceyhan
Prof. Dr. Seyit Temel Ceyhan Üreme Endokrinolojisi ve İnfertilite
Op. Dr. Can Koşal
Op. Dr. Can Koşal Üreme Endokrinolojisi ve İnfertilite
Dr. Su Hastanesi Tüp Bebek Merkezi
Dr. Su Hastanesi Tüp Bebek Merkezi Üreme Endokrinolojisi ve İnfertilite
Facebook Twitter Instagram Youtube